sábado, 20 de diciembre de 2008

A asociación de sendeirismo”paso miúdo “fíxose despois de que a varias persoas as que nos gusta pasar o domingo camiñando e xantando no campo decidiramos compartir con mais xente esta aficion.
Polo tanto despois de facer varias rutas de sendeirismo e incluso recuperar o Camiño Real que sirve de enlace co camiño de Santiago dende O Valadouro ata Mondoñedo, propuxémonos legalizala ante os estamentos oficiais co fin de acoller mais persoas as que lles guste o sendeirismo.

Podes seguirnos nestas redes sociais:


Si queres mais información podes dirixirte a este correo pasomiudo@gmail.com
No ano 2014 recuperamos o segundo tramo do Camiño Real dende O Valadouro ata Viveiro que o usaremos para enlazar co Camiño do Mar.

Si che interesa ser socio podes inscribirte cubrindo a nosa folla de inscrición

As cotas para o ano 2018 son as seguintes: CUOTAS 2018


Estes son os nosos socios fundadores:



Esta é a actual xunta directiva:



4 comentarios:

  1. olé esos amantes de la naturaleza, me parece genial lo que estais haciendo, la lástima es la distancia porque si no yo ya estaba enviando la fotocopia de mi dni, y la de mi familia, seguir así que mola mucho, David dice que para el verano vayais preparando una caminata y que conteis con nosotros. un saludo desde Madrid

    ResponderEliminar
  2. En hora boa pola creación de esta asociación, era unha cousa que nos facia falta en esta zona, espero facerme socio proximamente, e animo a xente a que se decante por este tipo de aficción xa que e moi saudable e reconfortante. saudos a todos os compoñentes. Nicolás, Alfoz.

    ResponderEliminar
  3. Hola,

    Hace unas semanas dejé un comentario pero parece ser que las meigas informáticas lo desviaron a otro sitio.

    Tres cosillas:

    Lo primero felicitaros y daros ánimos por la iniciativa, la gente que disfruta de la naturaleza respeta la naturaleza y siempre tendrán mi admiración.

    Segundo. Una actualización del blog por favor, queremos saber como os van las pateadas e ir tomando nota para el verano.

    Tercero, estoy estudiando para hacer el camino de Santiago en Agosto desde la misma puerta de mi casa, la de O'Valadouro claro, la de Madrid tendrá que esperar a que me toque la primitiva o a que me jubile. Ya tengo clara la ruta desde Lourenzá o Modoñedo pero no encuentro nada de info sobre la senda real que me consta que vosotros conoceis bien ¿donde puedo conseguir algo de info?

    Besos y abrazos,

    QuiQue
    http://crampones.blogspot.com/
    http://www.lachachadenadie.com
    http://www.myspace.com/lachachadenadie

    ResponderEliminar
  4. Perdón, perdón. No había sabido buscar, ya he visto que teneis enlaces a las rutas que habeis hecho de todas formas Angel: pásame el track del camño real

    ;-)

    ResponderEliminar